شکست دوباره پارلمان لبنان در انتخاب رئیس جمهور-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

شکست دوباره پارلمان لبنان در انتخاب رئیس جمهور

پس از آنکه هیچ نامزدی نتوانست دو سوم آرای نمایندگان را به دست آورد، پارلمان لبنان برای هفتمین بار در انتخاب رئیس جمهور شکست خورد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - 2022 November 24
کد خبر: ۱۶۰۶۳۶

به گزارش راهبرد معاصر پارلمان لبنان برای هفتمین بار در انتخاب رئیس جمهور شکست خورد.

به گزارش الجزیره، رئیس پارلمان لبنان روز پنجشنبه آینده را برای جلسه جدیدی برای انتخاب رئیس جمهور تعیین کرد.

دوره ریاست جمهوری میشل عون در ۳۱ اکتبر (نهم آبان ماه) به پایان رسید. میشل عون ۸۹ ساله سیزدهمین رئیس جمهور لبنان بود که با پایان دوره ریاست جمهوری او با اجماع و انتخاب نمایندگان مجلس، جای خود را به چهاردهمین رئیس جمهور لبنان خواهد داد.

کاندیدا‌های پست ریاست جمهوری لبنان برای تصدی این پست باید بیش از دو سوم آرا نمایندگان حاضر در رای‌گیری، از پارلمان ۱۲۸ نفری این کشور را به دست آورند.

پیش از این نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت پیشبرد امور در لبنان از سلیمان فرنجیه برای ریاست جمهوری آینده این کشور حمایت کرده بود./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار